zaterdag 5 mei 2012

De een reist naar El Salvador en de ander naar Berlijn, reisse reisse, dat is wat we graag doen.

Ik maak graag kleine reisjes van zeg een dag of drie. Einzelganger als ik ben is dat lang genoeg om met vriendinnen iets te doen. Dit keer ga ik met Doris en Susanne drie dagen naar Berlijn, een stad waar volgens mij nog de sfeer van verlangen hangt. Ik wil dat graag voelen en ook vastleggen want uiteraard gaan we daar ook heen om het fotografisch vast te leggen. Doris komt hier vanavond al heen en morgenochtend vroeg vertrekken we per trein naar Schiphol waar we ons "Easy" per "Jet" plane laten vervoeren naar Berlijn. Vanmorgen zag ik op facebook nog een bericht van mijn zoon Tim die met zijn wereldreis bezig is. El Salvador is waar hij nu zit met zijn surfboard en gezien de foto s van de plek waar hij is heeft hij het geweldig. Drie dagen is voor hem niks dus over 4 maanden zie ik hem pas terug, heerlijk  om jong te zijn en zulke mooie reizen te maken.


Vanmiddag breng ik Tjerk naar Warmond waar hij een paar dagen bij zijn vriendinnen in de polder gaat logeren. Heeft hij ook een leuke korte vakantie waar hij lekker de hele dag buiten kan zijn met zijn harem. foto s heb ik nog niet maar Rammstein met Reisse Reisse lijkt me een mooie illustratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten