vrijdag 15 maart 2013

Eat Me!

Koken en bakken wordt steeds leuker. Het internet is een bron van inspiratie als je op zoek bent naar leuke gadgets voor in de keuken. Leuk om voor jezelf te kopen maar zeker ook om cadeau te doen. Door mijn fascinatie voor sprookjes en fantasieverhalen, ging ik op zoek naar iets uit Alice in Wonderland. 'Eat me' en 'Drink me', waren de zoekwoorden die ik in Google gooide. Dat leverde heel wat hits op maar mijn aandacht werd direct getrokken door deze leuke cookie stamp. Momenteel ruikt mijn hele huis naar vanille, de koekjes staan in de oven ;) Geurfoto s bestaan helaas nog niet maar visueel laat ik graag zien hoe leuk het is om te koken en bakken.

De cookie stamp is te koop bij  cadeau-cadeau.nl, leuke spullen en een goede en snelle service.

Enjoy your cooking!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten