zondag 24 maart 2013

Expositie in je woonkamer....

Voor mijn verzameling vintage kaarten was ik al een poosje op zoek naar een manier om ze op een leuke wijze in mijn eclectische interieur te verwerken. Tot nu toe lagen ze meestal in een lade opgeborgen. Op die manier kon ik er natuurlijk niet echt van genieten, ik wil namelijk wel zien wat ik verzamel. Bron van inspiratie op het internet is Pinterest. Hier kwam ik dan ook een foto en een link tegen naar onderstaand kaartenrek. Gelukkig hadden ze hem in voorraad, (ik heb niet zoveel geduld ;), en had ik hem de volgende dag in huis. Nu heb ik er kaarten in maar ik heb ook nog heel veel leuke foto s op mijn computer die ik op kaartformaat ga uitprinten. Ik heb nu een leuke expo-plek in de woonkamer dus maandelijks iets anders in mijn nieuw verworven tentoonstellingsruimte lijkt me een leuk projectje.


2 opmerkingen:

  1. origineel idee. Helaas liggen ook mijn oude postkaarten in lades

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zonde om ze in de lade te laten liggen Ingelien, ze zijn zo leuk om naar te kijken...

      Verwijderen